Sesja z okazji 2 miesiąca Tymonka :)

Dzisiaj korzystając z sennego dnia mojej małej pociechy oraz z faktu, że dwa dni temu skończył dwa miesiąca zorganizowałam maluchowi mini sesję :). Rodzice również się załapali ;-).



Joanna Szymańska  – (28 lipca 2011 02:58)  

Piękne Asiu :) Tymonek śliczny ale mama też !!

Karina Skupień  – (29 lipca 2011 12:25)  

jak cudnie :D fantastyczna rodzinka i podoba mi sie kontrast między Tymonka ubrankiem a tłem :) super !

Joanna Matwij  – (29 lipca 2011 12:53)  

Oczywiście nie taka była wizja ale korzystając, że mały twardo zasnął nie chciałam go wybudzić rozbierając go :). I chyba w sumie ta czerwień ujdzie w tłumie ;-)

Ewa  – (31 lipca 2011 00:36)  

Przepiękne zdjęcia, a synek uroczy:) Moje gratulacje!

Marta  – (7 sierpnia 2011 02:30)  

Prześliczne zdjęcia takie pełne ciepła i radości :D

Prześlij komentarz

Uwaga

WSZYSTKIE ZDJĘCIA NA TEJ STRONIE

CHRONIONE SĄ PRAWAMI AUTORSKIMI

Kopiowanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie zdjęć

chronionych przez prawa autorskie,

bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Takie działania podlegają karze

( zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 wraz z późniejszymi zmianami )

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP